sensacions d’una nit d’estiu

Sobre un fons negre, puntets lluminosos sense ordre aparent: Les estrelles. El ventet fresquet que s’agraeix després d’un dia axfisiant de calor; El vol silenciós i apresurat d’una rata penada; Les rises i la parlamenta de la gent que passeja pel carrer i que al seu pas, saluda i dona la bona nit a la que hi ha sentada a la fresca; Al riu, les granotes amb el seu croar característic que es barreja amb el cantar incansable dels grills. L’olor de l’alfàbega, el perfum del gessamí. De repent, un estrella fugaç creua per entre les estrelles d’una nit d’estiu… El benestar de l’ànima.

És pot demanar més¿?¿¿ Poc més, potser açò siga la felicitat.

Anuncis

8 thoughts on “sensacions d’una nit d’estiu”

  1. Sí, jo demanaría fer-ho des de l´alt de “la Hermita”, passant per “la Hera” del Trosset. I visca Fernando Lázaro Carreter

  2. JO ET DIRIA MES, JO ET DIRIA QUE SI.
    PER LO MENYS ES LA FELICITAT DE L´ANIMA.
    QUE BONIC TEXT, REINA.

  3. No sé, la que descric, és una nit típica d’estiu, però si no hi prestes atenció passa desapercebuda.
    Només cal prestar atenció als sis sentits (són sis, no¿?¿, :)) i deixar-se dur.

    Blanes, es roda a tu la H jejjeje.

  4. Amparo… ja et trobava a faltar. Engegar l’ordinador es haver de llegir-te.
    Quin post més bonic.

  5. No sé, ultimament estic jo molt filosòfica, 🙂 be, igual no és exactament la paraula, el que vull dir és que em pare molt a observar coses que abans no tenia en compte. Potser siga una mena de meditació o algo sembant, em va molt be, veus les coses des d’una altra perspectiva.

    Buf no em feu massa cas, que açò deuen ser paranoiaes de l’edat, però que m’agraden, que anem a fer¿?¿?¿.

Deixa un comentari

