un dígit més

Per tal de tindre actualitzat adequadament el meu blog, jo crec que, avui, caldria afegir un dígit més a les unitats de la xifra que apareix en el primer text del lateral dret del meu blog.

Anuncis

16 pensaments a “un dígit més”

  1. No sé, en el dia del meu aniversari sempre m’agradat que em felicitaren i per això vaig publicar este post tan sinistre. 43 com el licor :). La veritat és que d’una forma o altra m’han felicitat moltes persones, encara que també m’he quedat esperant la felicitació d’algunes altres que pot ser s’hagen oblidat o m’hagen oblidat. Tot pot ser.

    En fi, que 43 ja comencen a ser molts anys, ara bé, atenent a l’esperança de vida de les dones en les societats desarrollades com ara la nostra, probablement puga estar en la meitat de la meva vida, o siga, que mirant-ho be, és com si ara tornara a nàixer tenint per davant tota la vida viscuda fins ara; doncs, a aprofitar-la al màxim toca, NO¿?¿

    Gràcies per les vostres felicitacions i gràcies per estar ahí:)

  2. Amparooooo hem guanyes per poquet…. Vas devant amb moltes coses. Dema ja estic ahi, aixi que hem tindras que pagar un cafenet

    Felicitats i besadetes!!

  3. Xica, calla i jo en la parra¡¡¡¡…Moltes felicitats ¡¡¡ i per molts anys que puguem felicitarte ¡¡¡

  4. jjejeje gràcies als dos.

    Per cert, Pedrooo, com estàs ¿?¿ ja estàs millor¿?¿ Vinga a vore si ens veiem demà ja per la faena, que m’heu abandonat. Bandidos, que m’he quedat: SOLA ANTE EL PELIGRO 😉

  5. Amparoooooo!!! Que Pava sóc-estic. Vaig vore aquest post, el vas llegir 2 vegades!!!! No encara hi havien comentaris…. El vaig tornar a repassar al dia següent… i “ara després en tindre un ratet mire els comentaris….”

    Buaaaaaaaaaaaa!!! Moltes felicitats!!!! Com anava jo a enllaçar eixa xifra? Eres tant jove que per a mi hauran de passar molts però que molts anys per a poder pensar que Amparo (la que vaig descobrir no fa gaire) “diu” que es com el licor!!!! jajajajaja

    Moltes felicitats deveres. Així amb gent com jo pots cel·lebrar el teu aniversari durant molt dies, jajajajajaja

  6. No pateixques Clara, igual la pava he estat jo, igual no calia dir res ací sobre el meu aniversari…

    Però be, m’apetia, i ho he fet. Ara, reconec també que ho he fet un tant misteriós i sinistre 😉

  7. Ho acabe de veure i més val tard que mai: Moltes felicitats!.

    (I ara que no ens sent ningú, una cosa sobre “llenguatge”, que jo sóc un maniàtic amb estes coses: si haguérem d’afegir un “dígit” a la xifra que tenies haguera eixit un número entre el 420 i el 429, i no en tens tants, no? 😉 )

  8. jajajajjaja, ni la mòmia de Tucankamon!!!! 🙂

    Es veritat, tens tota la raò Morning jajjajjaj.
    I com ho haguera tingut de dir¿?¿¿?¿
    Pot ser: “Sumar-li una unitat a la xifra que apareix en el primer…”

    Seria així correcte¿?¿?¿ Tinc curisositat per saber-ho…

  9. Sí, així haguera sigut més “exacte”. Està clar que tots t’hem entés, pero aixó le llegir-te en “Dardo en la palabra” fa que files prim amb el llenguatge…

    I ja que estic i com té relació amb este bloc, encara que segurament en acabar el llibre ho posaré en el meu, t’avance que aixó de “violència de génere” tampoc és molt correcte, i ja explicaré perqué…
    🙂

Deixa un comentari

