recordant…

Quan de temps sense sentir estes cançons, i este matí de camí a la faena les han tornat a posar per la ràdio. Era la música que escoltava quan tenia una vintena d’anys.

Qué gust he tingut de recordar a Kiko Venero. Tenia un cassette que contenia este i altres temes com per exemple “el mercedes blanco” “Joselito” “los managers” “te echo de menos”,”volando voy, volando vengo”…editats a principis dels anys 90. (Sí, era un cassette perquè en els noranta era el que hi havia).

On pararà eixe cassete¿?¿ I si m’agradava Kiko Veneno…

Recordant estos temes…

 

Anuncis

5 thoughts on “recordant…”

  1. Ei! estaves escoltant ràdio 3, a que si? a mi també m’agrada prou Kiko Veneno, i tinc dos discs: “puro veneno”, on diferents artistes fan versions de Kiko veneno i canten amb ell (la primera cançó que has posat és d’eixe disc) i el “mític” “Échate un cantecito” on apareixen el mercedes blanco, volando voy ( que, per cert, és una cançó de Camarón i Tomatito a la guitarra. EL tomatito eixe toca com si conduira un ferrari, a tota paleta i Camarón quasi com li pot seguir el ritme!) i “echo de menos”. Te’ls grave i en veure’ns te’ls passe,ok?
    adeu siau!

  2. Hola Kike, sí, anava escoltant Ràdio3, com cada dia, i al sonar les primeres notes de estes cançons em va donar una alegria… cantant, cantant i recordant, vaig arribar a la faena 🙂

    Qué be, si me les graves perquè, a saber on pararà el cassette eixe, i encara que l’encontrara estaria, jo crec, que per a l’arrastre.

  3. jejeje… el “echo de menos” de kiko el vaig acabar ratllant a la barraca farà uns 6 anys… jejeje…
    m’agrada molt.
    Jo el que tinc es un recopilatori d’ell amb totes aquestes cançons.

  4. Kiko Veneno estava en el volvo.. si no el vau buidar ahí s’haurà qedat.
    Les del nou disc també molen molt.

  5. Hola Àngels, jejejej, és el que té quan t’agrada una cançó o be l’aborreixes de tant sentir-la, o be ratlles el CD.

    Hola Iris, si estava en el cotxe a hores d’ara estarà en el “desguace”.

    🙂

Deixa un comentari

