my way i les dolçaines

La setmana passada, la meva companya de treball, Mar Martí ens va enviar un e-mail amb un arxiu adjunt que m’agradaria compartir amb tots vosaltres.

L’arxiu en qüestio conté un vídeo de YouTube on la seva germana Cristina Martí (dolçaina) junt a Xavier Richart (dolçaina) i Amparo Ferris (piano) interpreten magistralment en concert, el tema musical my way per a tancar el lliurament de premis de composició per a dolçaina i piano d’ Algemesi any 2009.

A mi m’ha emocionat en gran mesura la interpretació dels tres músics, sobre tot la de Cristina pel sentiment que li dona a les notes musicals de la seva dolçaina.

Apenes són quatre minuts, si tens un moment i t’apeteix escolta’ls i jutga’ls.

Cristina i Mar Martí pertanyen a la Colla de dolçainers i Tabaleters de Pedreguer, sent  Mar la presidenta d’esta agrupació en la actualitat.

Este és el logo de la seva web per a tot aquell que vulga consultar-la.

Anuncis

3 pensaments a “my way i les dolçaines”

  1. Una proposta agosarada!!
    La dolçaina no es precisament un instrument per a melodies llargues i que requereixen molta afinacio. Ara estos 2 xics ho fan molt be. Enhorabona!!!

  2. Hola Miquel,

    Jo no entenc molt de dolçaines, ara be, “oído” en tinc i crec que sonen molt afinats i molt be. Veig que Sergi toca amb molta tècnica i Cristina li dona molta emotivitat al tema musical.

    Pel que m’ha dit la meva companyera Mar, Sergi Richat és tota una institució en el mon de la dolçaina, ell forma part del grup “la inestable” (esta és la seva web).
    Cristina te estudis superiors de música i ara mateixa està fent un màster de musicoterapia a Barcelona.
    De l’altra component, Amparo Ferri, no conec res d’ella.

    Be, ja vos he donat a conèixer a estos músics, pense que ara haurè de fer un post per a donar a conèixer des d’este blog els numerosos grups musicals que hi tenim en el nostre poble de Sella.

  3. Que video més bonic. Crec que mai no hagués imaginat aquest tema amb dolçaines!!! M’han agradat molt.

Deixa un comentari

