CAS

Acabe de vindre de Benidorm. Avui actuava, en el Saló d’Actes del seu Ajuntament, el Col.lectiu d’Artistes de Sella.

Ha sigut la primera actuació de CAS fora de Sella, la sala estava plena i han representat dos treballs que han arrancat els aplaudiments del públic assisten en nombroses ocasions.

CAS està format per un reduït grup de joves de Sella, la majoria d’ells estudiants, que els uneix tot alló relacionat en l’art en les seues diferents facetes, tal com la música, la pintura, la dança, la poesia, i que voluntariament i de forma altruista queden en els seus ratos lliures per a composar, interpretar, pintar, recitar, ballar; en una paraula CREAR. Crear coses diferents, emotives, sensibles, originals, capaços d’arribar a l’ànima de qui els escolta i admira.

Mentres Laia, Josep, Sergi, David, Fede, Pere, Agostí i Jose Miguel interpreten una peça musical, composta per Miquel;  Dani fa treballar els pinzells de colors sobre el llenç blanc al compàs de la música, a eixe mateix compàs al que, progressivament s’integren les veus de Lara, Aurora, Glòria i Eva per a recitar poesia concebuda per Lara.  Tàgara i Cassandra, amb les seues dances, otorguen moviment al quadre artístic.

Tots ells, presentats per Lluis Soler, són capaços d’engendrar Art en Estat Pur i, amb Ell, t’ajuden a localitzar el punt exacte de l’ànima, situada ahí, junt al cor, un lloc que, amb el ritme de vida que duem, poques vegades es troba, i qué al fi i al cap és el motor de la vida.

Tots ells, avui, m’han ajudat de nou a encontrar eixe lloc éteri, subtil, volàtil, impalpable, irreal, abstracte i pur, on s’allotja la meva ànima, provocant-me per moments un estat de plaer i torbació sublim.

Gràcies CAS.

Anuncis

9 thoughts on “CAS”

  1. La iniciativa de CAS vos fa sentir així als que esteu fora, però als que ho vivim des de dins també ens ajuda a trobar eixa part de l’ànima de què parles. Des d’allà dalt també és fàcil emocionar-se i sentir.

    Gràcies a vosaltres per acompanyar-nos: no seria lo mateix sense la nostra gent.

  2. Laia, m’imagine que vosaltres també vos emocionarieu molt, i això és nota, ja que per a que nosaltres, els espectadors, puguem experimentar eixes emocions és necessari que vosaltres, els artistes, impregneu de sentiments les obres que interpreteu.

    Enhorabona a t@ts i,… llarga vida a CAS!

  3. Així és Àngels.

    Ara, quan rellig este post, pense: buf!! i,… quanta retòrica vaig emprar per a dir aixó, que va estar genial i que va agradar molt a la gent, però és que me’n vaig eixir del saló d’actes com anestesiada, i després, jo soles, de camí cap a Sella, anava suspesa com en un núvol . Quan vaig arribar a casa, el que primer vaig fer va ser redactar el post sumida encara en eixe estat d’abstracció.

    Xe, res, que em va agradar moltíssim.

  4. Gràcies a tu per estar alli. Encara que un faça les coses simplement perque li agrada, si no hi haguera ningú allà en front, res tindria sentit.

  5. I després de llegir açò i ser conscient de que m’ho vaig perdre per culpa del P——-Màster, com no vols Amparo que odie el dixós màster?

  6. Morning, sí, el divendres, va ser molt especial, no sé…, pot ser que estiga ara més receptiva de lo normal, però la qüestió és que mentres vos mirava des de la meva butaca va haver un moment que la vida em va passar de sobte pels meus ulls.
    CAS va fer que recordara la meva infantessa quan em feien recitar versos, (em moria de vergonya). després la meva època de fer teatre, i de músic (que va marcar la meva juventud), i finalment la de ballar les dances. Ara, res d’això forma part de la meva vida, encara que ho recorde amb molta enyorança. Tot ha tingut la seva època.

    Clareta, segur que també t’haguera agradat; ditxós màster, jejejjej, l’ùnic que puc dir-te és que…paciència, tot arribarà en el seu moment.

    🙂

  7. Estic molt emocionat de llegir-te, i de saber que realment arribem als sentiments de la gent…Gracies.
    No et perdes la propera que segur sera millor!!!

Deixa un comentari

