coses que passen

L’altre dia vaig sentir a una persona per la carretera que, al pas d’una furgoneta d’energia solar va dir tota carregada de raó:

– “Energia solar, i qué moderns són tots ara!!!; Per a qué volem energia solar si ací ja tenim Sòl¿?¿?¿?”.

No em vaig vore la meva cara però, probablement se me deguera quedar com la d’este monet

(Per cert, la persona que va dir esta perla era jove, molt jove.)

Anuncis

7 pensaments a “coses que passen”

  1. I que pena, mare…
    Això es el que pasa. No sabem, però “estem carregats de raó”. La nostra raó, clar!

  2. Permíteme recordar las palabras del profeta: “no hi han palmeres, però hi ha ca dàtil…”

  3. I seguint en la mateixa línea de l’autor d’esta cél.lebre frase, l’energia eòlica deu ser la de les oliveres, per l’oli que s’extrau de les olives. Dic jo, no¿?¿? 🙂

    Marededeu, i com està el món: Que peta!

  4. Ajajajaj, si, y la energía cinética, la que sents al eixir de vorer una película ¡¡¡¡ ains…i dic jo , aço es per no posar atenció, pero no escoltar, perque per molt jove que fora, fins els menuts tenen una curiossitat innanta per preguntar, observar, no se, es raro ¡¡¡

  5. raro, raro, raro!!!

    Sí, lo cert és que, si este comentari l’hagués fet una persona major, doncs tampoc haguera passat res; fins a cert punt és comprensible, però… fer-la un jove carregat de raó¿?¿?. Dona PROU qué pensar .

    La ignorància, qué por fa,i… qué atrevida és!!!.

Deixa un comentari

