durs de mollera

El passat diumenge 9 de maig va tindre lloc al trinquet d’Alcasser la final de la Lliga Caixa Popular Juvenil 2010 on va participar Quico, un xicon del meu poble, aconsseguint amb el seu equip la segona posició (més informació en el blog del Club de pilota).

Jo no vaig assitir a la final, però sí els meus fills que van acompanyar a Quico fins la Final, no obstant això, vaig poder gaudir eixe mateix dia de la retransmisió en diferit de la partida en Punt 2. Dir que, els comentaris dels periodistes esportius es van centrar en tot moment en els jugadors però sobre tot, en el poble de Sella.

Avui, el diari El Levante Mercantil, en la secció d’esports, dedica un article a Sella i a la pilota, titulat “Sella, o el respeto a la diversitat” , i si en tres paraules hagués de sintetitzar el text, no cap dubte que serien: PILOTA-VERTEBRACIÓ-SELLA.

És tan evident que tot el món ho veu, exepte alguns que encara no se n’han adonat, perquè qui més mira meyns veu.

Seran durs de mollera!!!

Anuncis

7 pensaments a “durs de mollera”

  1. Amparo! Que xulo l´article! Jo que sóc “foraster” em done compte. Quan vaig arribar, em va sorprendre la vinculació dels sellardos a la pilota, l´afició, el carrer. Si et dic la veritat, encara que no acabe d´entendre tot el desenvolupament de les diverses modalitats de joc (al meu poble, la pilota es va perdre fa moltíssims anys), sempre que puc puge al segon pis de la banda per tal de vore les partides en vista panoràmica. I m´entretinc molt.

    Espere que mantingueu viva la flama del nostre esport nacional.

  2. Si pareix surrealista, es com si jo, fent llibres , parlara mal del editors, del escritors, posara trabes a obrir llibreries…es mes que surrealista, i mes que durs de mollera, tornaré a dir la frase de ****** “********”, pero no es per insultar gratuitament, ho faig conscient i pots borrar-ho si no vols ofendrer a ningú, es el teu blog…pero senc tanat pena de esta clase de carn beneida que no veu el Nort ¡¡¡¡

  3. Sotano, no sé si et refereixes a allò de “no hi han palmeres però…” o allò que he dit al post anterior. Jo també sóc conscient del que dic i pense que els insults mai són de bades, ténen sempre motius (encara que siguen mínims) i conseqüències. Amb temes com els que es tracten al post anterior he pogut veure en primera persona a una persona patir prou per aquestos motius i no atorgue cap concessió, ho sent. Comentari desencertat? potser. Insult de bades, no.
    Si estem parlant del que jo ja anomene “las palabras del profeta” perquè es poden aplicar a un bon grapat de casos, potser considerat un insult o no, però la intenció és la mateixa que dir “no hay más ciego que el que no quiere ver”, no sé si m’estic explicant.
    Ara bé, parlant del que tracta aquest post; Què els fa ser tan durs de mollera?què és el que no tenen clar? què és el que els impedeix reconéixer les coses com són i actuar en conseqüència?
    Tal volta siga la deixadessa. Però en el cas de la pilota, l’evidència fa molt temps que va esclafar la deixadessa com a “excusa”: La plaça de gom a gom prous cap de setmana,Jugadors a un fum de competicions i modalitats i a tots els nivells, presència en la premsa i en la televisió i comentaris que deixen en un molt bon lloc Sella per tot arreu. El que s’hauria de fer és tenir la pilota com un dels estandards del poble, que fa que siga conegut per tot arreu i que estiga en boca de molta gent i no aquest “menyspreu per passivitat” que és el que jo considere que s’està fent.
    Tot i no tenir una gran afició a aquest esport, considere que no es pot negar o simplement deixar de banda el que significa per a Sella.

  4. No esta de mes dir que Pau, Pablo i crec que Adolfet tambe tenien un equip en aquestes competicions… que si els posen junts guanyen sense suar.
    Jo demanaria que els feren un trinquet ja. Que no sen adonen que la millor generacio de pilotaris que ha hagut(i que haura) en Sella te que anar fora a jugar? i nosaltres? els aficionats que ens agrada vorer als nostres companys disfrutant de l’esport valencia, que fem? trobe que tindriem que estar mes junts per a algunes coses. Que no tot siga PAELLES i SOPARS.
    Anim pilotaris!!!!

  5. Està clar Miquel que, a més de Quico hi han altres xicons al Club de Pilota de Sella meriexedors d’elogis, per eixe motiu inste en el post a visitar el blog del club per a obtindre més informació. I sí tens raó, no hauria de ser tot paelles i sopars…

    Agostí, Mequetrefe, jo, com vosaltres, tampoc entenc molt de pilota, (del joc em refereix), però no per això deixe de vore que és una activitat que mou al poble, l’integra, i el dona a conèixer per tot arreu.
    Tal vegada, quan arribe el que tant ansien els jugadors i l’afició, siga massa tard…

    I sí, sotano, he optat per borrar eixes paraules.
    (És el que té ser administradora d’un blog 😉 )

  6. Si Mequetrefe eren les paraules del post anterior i si Amparo de aixo es tracta, de cada uno ser responsable de sa casa (en este cas el blog) ojalà foren tots responsables de les seves “responsabilitats” ¡¡¡ el que volia dir es pot dir amb altres paraules segons la rae: falto de razón.

Deixa un comentari

