Pep “Botifarra”

Pep Gimeno "Botifarra"
web de Pep Gimeno "Botifarra"

Tot un descobriment.

Encara que parega mentida no el coneixia, mai havia sentit parlar d’ell, reconec la meva profunda ignorància en aquest sentit, però espere enmendar-me d’este analfabetisme cultural.

La programació de la XV “Mostra de productes i cultura mediterrània” a Sella, incluia enguany, una genial novetat, Pep “Botifarra”

Enguany, amb la participació de Pep “Botifarra” i Emili Vera, que ens va deleitar amb romanços populars valencians pels carrers de Sella, s’ha donat un pas endavant en la Fira de Mostres doncs, des del meu punt de vista, esta singular actuació ha suposat una aportació d’originalitat i frescura, perquè  a més de difondre la nostra cultura ha contribuit a trencar amb la regularitat i invariabilitat dels actes de la Fira.

Originalitat i autenticitat per a superar la mediocritat .

L’enhorabona a la Comisió de Festes del 2010 per esta magnífica idea.

Anuncis

5 pensaments a “Pep “Botifarra””

  1. Ara estic en temporada d’exàmens i no pensava pujar a la Fira. Però quan vaig saber que hi anava el Botifarra em vaig decidir a pujar, perquè encara no havia tingut ocasió d’escoltar-lo en directe. La veritat és que no conec a ningú que tinga una veu tan peculiar com la seua, tan d’ací, tan valenciana… En definitiva, crec que ha estat tot un luxe el fet de poder gaudir de la seua veu en un diumenge de Fira.

  2. El millor de la fira sense dubtes. Jo em vaig emocionar sincerament al vorer les cares de la gent gran. Al vorer que no estem tant lluny com alguns voldrien.I que el temps i la cultura perdudes es poden recuperar.
    Sobre tot gracies a persones com este Pep Gimeno; El Botifarra.

  3. Cert Miquel, persones com Pep Gimeno contribueixen a la recuperació de la nostra cultura, però també gràcies a persones com vosaltres, que formeu part de grups com Gatxull i com tu també, Àngels, que escriviu llibres com “Als peus de l’Aitana. Toponímia i Paisatge des de Sella”.
    Però, i jo, jo qué faig?¿?¿? Crec que poca cosa, bueno sí, viure al poble i contribuir a evitar el seu despoblament, perquè al pas que anem, d’ací uns pocs anys, ací no queda ni “l’apuntador”.
    (no obstant haurè de pensar en reprendre alguna activitat que feia abans)

  4. Ostres Amparo… acás sembla poc escoltar als majors contar històries de vida com tu, cada estiu, quan seus a la fresca al carrer València… ?
    Escoltar i transmetre la història oral d’un poble es la part mes bonica i difícil de la nostra cultura perque no valorem el que tenim fins que ho perdem…

Deixa un comentari

