nit de jazz

A vegades, només a vegades, els somnis es fan realitat i anit, uno d’ells em va resultar real.

Dir que, no sóc massa entesa en música, més be gens, però el que és de cert és que, sense ella em seria molt difícil viure. La música expresa i transmet  emocions. Emocions vitals.

Gràcies a la informació facilitada en el blog de Miquel, em vaig assabentar de l’actuació de Stanley Clarke Band amb Hiromi. De la banda de Stanley Clarke no coneixia res, però d’Hiromi havia escoltat algun dels seus temes quedant impactada per la virtuositat de la seva tècnica. Tot un somni poder guadir d’ella en directe i, a només un pocs kilòmetres de ma casa.

En un marc incomparable com el jaciment arqueològic del Tossal de Manises, ubicat en el C/ Diosa de Tanit – L’albufereta- Alacant, on es troba la ciutat romana de Lucentum, l’antiga Alacant, la fusió perfecta formada per Stanley Clarke (de Filadelfia), al cap del grup i al contrabaix; Ruslan Sirota, d’orige israelià als teclats; el californià Ronald Bruner Jr. a la bateria i la japonesa Hiromi Uehara al piano, van convertit la d’anit, en una actuació impecable i enèrgica, plena d’espectacularitat i excelència.

Ja dic, tot un somni fet realitat!

(ací baix, algunes de les fotos de l’actuació d’anit i, al lateral, alguns  dels vídeos d’Hiromi)

Stanley Clarke Band amb Hiromi
Stanley Clarke Band amb Hiromi
Stanley Clarke i Hiromi
Stanley Clarke i Hiromi
escenari del fijazz
escenari del fijazz
restes ciutat romana Lucentum
restes ciutat romana Lucentum
ventall fullet informatiu
ventall fullet informatiu
setmana fijazz
setmana fijazz
Anuncis

5 thoughts on “nit de jazz”

  1. Jo mai havia assistit a una actuació com la del dissabte.

    En conjunt van estar tots excelents, ara be, si he de destacar a algú en particular dir que el contrabaix de Stanley Clarke i el piano d’Hiromi van estar SUBLIMS.

    Quin nivell, i quina manera de fer música!!!

  2. Jo vaig anar amb el meu fill, i allí ens vam encontrar en una amplia representació de bloguers sellardos, jejjeje.

    A ell també li va agradar molt, sobretot, el bateria. Marededeu i, com reballava les vaquetes sobre les caixes i els plats.
    Excel.lents. Una locura de músics

    Segur que a Morning li havera agradat també.

  3. Clar que m’haguera agradat, pero com he dit en el blog de Miquel, quan vaig veure amb molt de temps d’antelació que hi havia un concert d’Hiromi, no m’ho creia molt i vaig pensar d’indagar de si eixa Hiromi era la que havia de ser. Total, que era evident que seria ella pero se me va passar i ja vam organitzar la Festaniversari per a eixe dia.

    Espere que n’hi haja una altra oportunitat per a veure a tots eixos fantàstics músics, no només a Hiromi, que el altres també els conec… 😦

Deixa un comentari

