27 d’agost

Avui 27 d’agost és el dia més calurós que recorde, probablement haurem superat els 40ºC

Són les 22h.30m i l’ambient és axfisiant. No dispose de termòmetre per a poder medir la temperatura existent però, sense dubte ha de superar dels 35ºC.

El carrer està buit, la gent no ha gosat ni eixir a la fresca. No saps massa be si obrir o tancar les finestres. El poc ventet que corre és irrespirable. El terra abrasa.

No veig volar a les rates penades. No sent als gossos lladrar, ni a les granotes croar. S’hauran ofegat tots de calor¿?¿

No puc gaire respirar.

No m’agrada gens la calor.

Anuncis

6 thoughts on “27 d’agost”

  1. La nit es que ha sigut per a morir-se…
    He mirat els registres de l’estació meteorològica i a les 22:30h, que es l’hora que tu poses, feien 35.9ºC, per cert, la temperatura màxima de tota la nit.

  2. Feia moltíssima calor, inhumana. Espere que comence a canviar el temps, perquè així no es pot fer res.
    Tens raó, anit quan em gitava no sabia si era millor obrir la finestra o deixar-la tancada, perquè l’aire que entrava era calentíssim.

  3. Àngels, a 35,9ºC ?¿?¿?¿, de poc m’enganyat. Bon ull tinc jo per a la temperatura 🙂 no, si és que, el calor era insoportable. Jo crec que no he conegut mai un calor tan fort a eixes hores de la nit.

    Laia, jo com totes les nits vaig obrir les finestres per a que passara l’airet fresquet, però anit, de fresquet res de res, calent, que dic calent, ABRASANT. Ale finestres tancades, i aire acondicionat en marxa, que per cert no m’agrada massa, m’agrada més el ventilador, però anit no havia ventilador que valguera. Mando de l’aire acondicionat en mà i, ale, a activar-lo s’ha dit: 19ºC, um ara em gele, vinga uns graus més 22ºC. Al moment tornava a morir-me de calor, baixa la temperatura. Total que era ja de matinada i encara no m’havia adormit…

    Iris, aprofita eixa temperatura que tens ara a Dublin que d’ací unes horetes, quan el teu avió arribe a Alacant voràs el que és bo. Cert és que avui, tot i que fa molta calor, no n’en fa tanta com ahir.
    Jo el que vaig fer el dilluns passat quan vaig eixir de Dublin va ser posar-me roba i calçat d’estiu al cap damunt de la maleta, i quan vaig arribar ací, de seguida em vaig llevar botes i jaquetes i em vaig calçar les sandàlies i em vaig quedar en tirants.
    Iris a tu t’agrada més la calor, veritat¿?¿ jo m’hagués quedat a Dublin… per a mi feia la temperatura ideal.

  4. El dia 27 ha sigut el dia en que vam arribar a la temperatura més alta des de que tinc l’estació meteorológica: 43.4ºC!!!. La mitjana del dia no l’he calculada encara, pero supose que deguera estar per damunt dels 35ºC.
    En acabar el mes espere no tardar molt en fer el resum i ja comentarem estos dies de calor extrema.

  5. Ei Morning!,
    Eixe divendres vaig estar pensant en l’estació metereològica que teniu a casa, i fins i tot vaig estar a punt de cridar per a preguntar-vos la temperatura que feia, però vaig dir: “Xe, Amparo, no sigues exagerada i impacient i, espera a que Morning publique el resum d’agost…”
    Doncs això, esperaré…
    🙂

Deixa un comentari

