transformacions

 

El passat dia 28 de Setembre es va inaugurar a la Sala d’Exposicions de las Atarazanas, Plaza Juan Antonio Benlliure, de València, “Al-Mirarte, todo se transforma”.
L’Exposició l’ha realitzat el col·lectiu artístic ArteEnred, i s’ha inspirat en la lletra de la cançó de Jorge Drexler, ” Todo se transforma”.

Una cançó que parla de la transformació de les coses on el que, cadascun dóna el que rep i que, després rep el que dóna, un joc que paraules molt simple que ve a dir que res es perd, tot es transforma. No hi ha una altra norma.

Jorge Drexler la va visitar el passat divendres 15 i estarà oberta fins al dia 22 d’Octubre’10.

Jorge Drexler és un dels meus músics preferits; músic, compositor, cantautor i metge uruguaià que va guanyar el Premi Goya (2008) a la millor música original per la cançó “La vida secreta de las pequeñas cosas i, un Oscar per la seva cançó “Al otro lado del río” de la pel·lícula “The Motorcycle Diaries”. És el primer uruguaià en obtenir un premi de l’acadèmia nord-americana.

ArteenRed és un col·lectiu que aglutina a un gran nombre d’artistes, que va sorgir fa quasi quatre anys, i que s’havien constituït en associació. Han intentat anar superant-se any a any, amb nous reptes i intentant fer-ho cada vegada millor.

Jorge Drexler ha estat l’excusa, el motiu d’aquesta Exposició, i cada obra està pensada en els versos de la seva cançó.

Esta és la cançó

i, estes algunes de les obres inspirades en la cançó

 

Claudia_LopezMaribel_SalasAna_RuizMartin_Fores

One thought on “transformacions”

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s