des de la creu

Venus coronant la inmensitat del cel

en l’amanèixer del dia de Sant Blai a Sella,

(foto presa des de la Creu el dia 03/02/2011 a les 7:23)


3/02/11 a les 7:23
3/02/11 a les 7:23
Anuncis

11 pensaments a “des de la creu”

  1. i quantes xicotetes-grans coses passen al nostre voltant i no ens adone’m per no parar a mirar i vore.

  2. La foto em flipa. Una llàstima que no hages pogut fer-la amb més resolució.

    (Ah!, si sotano i tú m’ho permitiu, m’apunte aixó de “Marimparo”, jeje)

  3. A que és xula la imatge??? encara que, és de veres Morning, està molt borrosa pues està feta amb el mòvil des de dins del chotxe, i un poc a presses i correres.
    Lo bo d’alçar-se matí per a anar a la faena, és poder disfrutar d’estes imatges tan espectaculars que em/ens proporciona l’amanèixer.

    Àngels, a mi m’agrada molt mirar el cel sobre tot pel matí, pel capvespre i en les nits quan el cel està ras… Mirant cap a dalt tot es relativitza, i alló que a peu a pla ens pareix important, preocupant, imprescindible, etc… alçant el cap, es difumina i adquereix la mesura justa.

    Jajajajja, Sótano no m’extranyaria que fora una estació espacial a punt d’aterrar en Sella,

    “Marimparo la del carrerdefora” 🙂

  4. Jo tinc unes fotos que t’agradarien prou. Fa tres setmanes me’n vaig pujar al balconet a fer fotos de l’exida del sol ( a les 06:50 ja estava allí!!) i vaig fer un bon “reportatge”.Han eixit prou bé, però la pròxima vegada aniré al “morro de Carlos” perquè des del balconet, Puig Campana tapa l’eixida del ´sol. Així i tot, paga la pena (vaig veure quatre muflons o arruís o cabres d’eixes salvatges que no es veuen normalment!!). La qüesdtió és que hi havia al cel un punt lluminós que jo pensava que era un planeta -no entenc el tema- però no em sóna que a eixes hores estiguera per ahi. La veritat és que moltes vegades compensa alçar-se tant prompte (a les 5:50 escomence a treballar) per veure les eixides de sol. Des de l’estació de l’Olla d’Altea hi han unes fotos tre-men-des!. Està entre bancals i es veu la mar entre les hortes i una palmera enorme.La pròxima vegada m’emporte la càmera.
    També en tinc unes molt autèntiques d’una nit de cap d’any que vaig acabar sense ganes de gitar-me i passejant el gos. Estan fetes des de l’Ermita, concretament “la pedra Ninja” -topònim de tòpònims- i es veu el Puig Campana i el cel és rosa i taronja. Molt però que molt xules!

  5. Mequetrefe, eixe punt lluminós que tu vas vore era Venus. Venus és un planeta. Venus és el segon planeta més pròxim al Sol. Sense comptar la Lluna, és l’objecte natural més brillant al cel nocturn, i sempre apareix a prop del Sol. La seva la brillantor màxima és poc abans de l’alba o poc després de la posta del Sol, per això també se’l coneix com se L’estrella del matí o L’estrella de la vesprada.
    Pel que fa a les fotos que vas fer, podies publicar-les al teu blog i compartir-les amb tots nosaltres…

    sotano qué és eixe link que ens has passat¿?¿¿ no l’entenc massa be.

  6. Son les hores per les que la estació espacial es fa visible a Alacant , es a dir a Sella, i ja sabem de Venus, pèro, jo consultaría a algú que tinga telescopio, de veres que es confonen habitualmet ¡¡

  7. hola sotano de nou,

    Feta la consulta puc assegurar que el que veig tots els matins i el que he fotografiat des de la creu és Venus.

    A més a més tinc una aplicació en el meu móvil, que he adquirit per només 2 €, anomenada Star Chart que apuntant el meu mòvil al cel m’informa exactament de la situació actual de cada estrella i el planeta visible des de la Terra i em mostra amb precisió on estan, inclús en plena llum del dia!.
    És com una finestra virtual visible a l’univers en el seu conjunt.

    Una autèntica passada.

  8. Espera un moment! Vols dir que a Venus se la coneix com l’Estrela del matí!? Pero si és Morning Star!!!
    😀

  9. Ostras, Morning, tens raó!!!

    Ara ho entenc tot, tu ens has fet creure que estàs a Portugal, però no és cert… tu estàs en la estació espacial i eres el que ens visites tots el matins.
    🙂 🙂 🙂

Deixa un comentari

