voler

Tinc tots els seus temes musicals en una llista de reproducció al Spotify i, no em canse d’escoltar les seues cançons. Totes les vesprades quan m’assente davant de l’ordinador o a fer qualsevol altra faena m’acompanya la seva música, parle de Jorge Drexler compositor, músic (i metge encara que no exerceix) i, és un dels cantautors en llengua castellana que més m’agrada.

Ara que està prop el dia de Sant Valentí, una de les frases que per a mi podria definir molt be el que és l’amor, és la que conté una cançó de Jorge Drexler titulada “Mi guitarra i vos” i, que diu:

“Un, només conserva el que no amarra”

Per a mi, voler,  és ser capaç de fer el que diu la frase amb la persona estimada, perqué representa amarla per damunt de tot i,… a pesar de tot.

Anuncis

4 pensaments a “voler”

  1. Eixa és la primera cançó que vaig escoltar del disc “Eco” i que després li vaig regalar a Àngels. Molt xula.

    Recorde que, en el concert que va fer en el Paranimf de la Universitat fa uns anys (i al que vaig anar amb més amics de la blogosfera, la mestra incluida), es va enganxar cantant en esta cançó quan diu alló de “la mano del hombre que hace las máquinas que luego hacen máquinas para yoquesé…”. Van parar de tocar i ho va repetir fins que li va eixir… 🙂

  2. Oh! qué llàstima, no em vaig enterar del concert al Paranimf. Ara que, probablement en eixa època encara no el coneixia.
    Si torna per ací, i si puc, de segur que vaig a vore’l.

    …”Hay manos capaces de fabricar herramientas con las que se hacen máquinas para hacer ordenadores que a su vez diseñan máquinas que hacen herramientas para que las use la mano”… No m’extranya que s’engantxara en eixa part de la cançó
    🙂

  3. Si torna per ací… conta en mi, que jo m’apunte. 🙂

    Jo el vaig coneixer gràcies a la peli Diario de una motocicleta i ja em va enganxar.

    Una llàstima que no comentaren lo del Paranimf, per que t’asegure que ja ens coneixien!! :-p Concert per recordar, em va impactar el far i descobrir una cançó, “Milonga del moro judio”, que m’havia desaparegut de Eco. (coses de la tecnologia) 😀

  4. Xe, Virtu quina vesprada més agradable he passat amb vosaltres…

    L’any passat va traure el seu últim treball, “Armar la trama” a vore si ve per ací i fem “cotxà” per anar a vore’l.
    😉

Deixa un comentari

