Alerta, correus spams

Acabe de ser víctima d’un correu spam.

Fa només uns minuts rep un correu que conté un link que diu “clik aquí para ver el mensaje”, com qui me l’envia és una amiga, no sospite res extrany i faig clic en l’enllaç i acte seguit comence a rebre correus dels meus contactes preguntant-me: Qué m’has enviat?”. Extranyada vaig a la carpeta d’enviaments i quina és la meva sorpresa que tinc 59 correus enviats a tots els meus contactes (que jo no he enviat!) en un espai de temps de només uns 2 ó 3minuts.

Així que si rebeu un correu d’este tipus, NO L’OBRIU!!!, i  aquells que heu rebut un correu spam de la meva part, demanar disculpes, però jo NO he enviat res a ningú.

Tal vegada he sigut una ingenua al obrir el correu .

Anuncis

2 thoughts on “Alerta, correus spams”

  1. Sí Virtu, ha sigut en el hotmail.

    I, seguint les teues instruccions m’he canviat la contrasenya.
    Moltíssimes gràcies per la teva ajuda.

Deixa un comentari

