els personatges

En el conte de “El Carruatge” han intervingut:

  • Els cavalls, donant vida a les emocions.
  • El xòfer, donant vida a la ment.
  • El carruatge, representant al físic.
  • Maria, la terapeuta Gelstalt.
  • Jo, la que intenta seure a la cadira del som del carruatge.
  • El veterinari, donant vida al metge.
  • I, finalment les pedres i cantals contra les quals han col.lisionat els meus cavalls, donant vida a aquelles persones que, amb les seues paraules, silencis i amenaces m’han llastimat com mai en la vida.

Continue preparant-me per a conduïr el carruatge des del som, en silenci, sense pressa, començant a vislumbrar eixe futur no molt llunyà que només des de dalt es pot vore com s’arrima.

Fora pedres al pas del meu carruatge, no mereixeu el contacte de les ferradures dels meus cavalls!

Anuncis

Deixa un comentari

