Arròs, que fa el ventre gros

“Arròs, que fa el ventre gros”.

(Quantes vegades li he sentit dir esta dita a ma mare, i ella a la seua, m’auela Teresa).

Els dissabtes pel matí m’agrada anar a la plaça a fer-me el cafenet amb les amigues, unes rialles amb bona companyia sempre venen be.

Avuí ha amanegut emboirat, un dia típicament d’hivern que, encara que a primeres hores no plovia ni feia massa fret,  passat el mig dia, un ventet gelat ha dut una fina pluja que ha lograt banyar-me de camí a casa. Abans d’arribar-hi, m’he parat a la tenda per comprar algunes coses que em faltaven per a preparar el dinar: Unes molletes de bacallar, floricol, bajoquetes i faves, entre altres coses. Avuí, típic dia d’hivern, m’ha apetit fer arrós amb floricol i bacallar, un dels arrosos que més m’agraden.

Serà per arrossos? arròs amb fessols i penques, arròs amb aladroc i espinacs, arròs amb sèpia, arròs amb carabassa, arròs amb conill i pollastre, arròs a banda…  Infinitat d’arrossos.

T’apeteix vore com he fet l’arròs amb bacallar i floricol i, quins ingredients he emprat? Doncs, segueix les imatges d’ací baix.

Per cert, no ha sobrat ni un gra!!! Espere que la dita de ma mare i m’auela no es compleixca al peu de la lletra i puga seguir cordant-me el botó dels pantalons, perquè ja saps,… l’arròs, fa el ventre gros.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Anuncis

Deixa un comentari

