o tot o no res

O TOT O NO RES

És tant breu el deler

i tan durador l’allunyament!

És tan profunda la passió 

i tan superficial el despit!

És tan feble l’afecte

i tan fort el dolor!

i tan extensa l’apatia!

És tan difícil la intimitat

i tan fácil la ruptura!

En fi,

és tan curta la distancia

entre les brases i les cendres

que no sabem el que tenim

fins que el perdem.

MANEL ARCOS

Un dels poemes que més m’agradat del llibre de poemes de Manel Arcos, titulat “EL VOL DEL SILENCI”, que vaig comprar ahir després de la interessantíssima xerrada que va fer sobre el bandolerisme en terres valencianes.

EL VOL DEL SILENCI conté 35 poemes distribuits en dos parts. 25 en la primera part, “Moments”, amb els que evoca la seva infància i adolescència; i 10 en la segona part, “Paisatges i llegendes”, més geogràfica i descriptiva.

O TOT O NO RES , és un poema de la primera part Moments, i l’he triat perquè,com he dit abans, és un dels que més m’han arribat.

Recomane des d’ací la seva lectura, esperant el gogeu tant com l’he gojat jo, amb la passió del món del silenci poètic, tal i com m’ho va recomanar en la seva dedicatoria l’autor del llibre, Manuel Arcos.

la foto-299la foto-300

 

 

 

 

 

 

Anuncis

4 thoughts on “o tot o no res”

  1. Uau! En efecte, el poema és preciós…

    I ja que estic, diré que Manel Arcos ens va explicar que fa un programa en Ràdio Pego on llig poesia i algun grup toca en directe. Desermint estem convidats i igual anem en octubre.
    Supose que Komfusió també hi anirem però més avant.

  2. Sí, Pere a mi també em va contar que tenia un programa en Ràdio Pego que parlava sobre poesía, i crec recordar que em va dir que emitia els dimarts.
    El seu llibre de poemes m’agradat molt
    M’alegre que vos convidara a participar en el seu programa per a tocar.
    🙂

  3. Hola Mequetrefe,
    És un poema que me’l llig ara i adés, poc a poc. És tan profund!.

    Per cert, quan vulgues et deixe el llibre
    🙂

Deixa un comentari

