25 anys, tota una vida junts

Arribar a 25 anys de casats no és algo que passa molt a sovint avuí en dia, moltes són les parelles que per diversos motius es queden pel camí, i tan respetables són les que continuen unides com les que es trenquen.

Jo forme part de les primeres, de les que han aconseguit romandre junts al llarg de tan dilatada travessia, passant per bons moments, i també per altres més dolents, però al cap i al la fi, 25 anys, on han tingut lloc les aconteciments més trascendentals i significatius de la meva vida, i són les que en definitiva han fet decantar la balança cap al costat de l’opció d’una vida en comú junt al pare dels meus fills, el meu millor company de viatge. Persona comprensiva, de ment molt oberta, que sempre m’ha recolçat amb tot el que he volgut fer, i també amb allò que he volgut deixar de fer. I sobretot allò més important, amb la que no ha estat difícil conciliar la vida laboral i la familiar.

Per totes estes coses tan bones i positives que m’ha aportat el meu home vull dedicar-li este post amb el desig romadre junt a ell com a mínim, altres 25 anys mes.

Anuncis

2 pensaments a “25 anys, tota una vida junts”

Deixa un comentari

