joc de paraules


I no parava de preguntar-se a ella mateixa si tot l’esforç serviria per a algo,

I al final, va arribar a comprendre que el secret de la seva felicitat no estava en esforçar-se pel plaer, sinó trobar el plaer en l’esforç.

I, tenint clar este joc de paraules, va continuar …

Anuncis

5 pensaments a “joc de paraules”

  1. Tinc tanta por de no saber si trobaré el meu lloc… el “meu plaer”… que em qüestione a tothora tot el que faig, o deixe de fer… per què? per a que? com? pagarà la pena? es precis? on? quan? m’ajudarà?
    Sempre el seré o no seré… el soc o no soc… preguntant-me si no es més que fugir d’alguna cosa que no te remei…o si el te i jo no se on cercar…
    Doncs… això… aaaiii…

  2. Àngels, totes eixe preguntes que et fas a tu matiexa denoten inquietud e intriga pel futur, però no patixques segur que trobaràs el teu lloc, ja voràs, només cal tindre un poc paciència i constància, la resta vindrà a soles.

    I com a persona inquieta que eres, quan encontres el teu lloc, romandràs en ell durant un temps i després voldràs superar-te i tornarà la inquietut i el desassossego i finalment comprendràs que sense eixa inquietud i ànsia de superació no sabràs viure, i l’acceptaràs com part teua. Bé això, al meyns, és el que em passa a mi.

    Àngels, ànim i avant, no mires el camí que et queda per davant, fixa’t en el que ja has recorregut. Per si et serveix de consol, jo també faig això 😉

  3. En tot viatge, el destí és molt important, clar, pero normalment no ens adonem que el camí és tal volta més important i especial: nosaltres decidim per on passar per arribar on volem, perque hi han moltes maneres d’arribar a un lloc.

    El cas és disfrutar d’eixe camí, viure’l com pugam i com vullgam, pero sabent que, de tant en tant, és necessari fer una parada per descansar, pensar, fer la vista arrere per veure el camí recorregut i decidir, després, si ens ha agradat, si continuem igual, si volem arribar més enllà o si, per contra, hem arribat ja al nostre destí.

Deixa un comentari

