4 pensaments sobre “let it be, avui fa 40 anys”

  1. Els Beatles poden agradar-te massa, molt, prou o un poquet, però el que no poden fer és no agradar-te. Fa poc tenia una conversa amb l’amic Morning Star i vam concloure que són un grup que va fer de tot el que es podia fer; i és el que pense.
    Feliç Anirversar, Let it be.

  2. A banda de ser bones lletres per a aprendre anglés, crec que, en general, se’ls entén prou bé quan canten (especialment a Paul McCartney).

    I sí, com diu Kike, pense que els Beatles ho van fer tot i, damunt, molt bé. Pioners i grandíssims de la música pop. Jo sóc dels que m’agraden molt, es nota.
    Percert, em van passar tota la discografia remasteritzada, si la vols envia’m un correu.

  3. Gràcies Morning, però jo també tinc la discogràfia remasteritzada. La vaig comprar l’any passat en uns grans magatzems 🙂

Deixa un comentari