el Twitter m’agobia

Acostumada a les publicacions paussades dels blocs, he de confesar que la celeritat del Twitter m’agobia. Apretes l’icono d’inici i en un moment les notícies curtes i abreviades s’amuntonen una darrere d’altra, pareix que tots parlen alhora. Esta velocitat dels tuits arriba a atosigar-me impedint-me concentrar i escriure tranquilament algun post al blog, que és en definitva el que m’agrada.

Pensar, escriure, buscar les paraules adequades i rebujar les que no m’agraden; Revisar el text, llegir-me’l una, dues vegades o tal vegada més, fins que la redacció del post m’agrade; més ampli, meyns, acompanyat d’imatges, ja siguen fotos, dibuixos, i sense preocupació alguna de falta de espai. Açó i no el Twitter és el que em relaxa.

El Tiwtter comença a agobiar-me

Anuncis

Deixa un comentari

